- THE RETURN OF 2012

Januari
 
 
 
1: fick min iphone, skaffade instagram och det var kallt och massor av snö // 2: gjorde min första vurpa för året // 3: matilda och jag var två av de som vann uppsattskrivningen i skolan och gick på middag på världshuset // 4: fyllde 16 år // 5: Testade metoden med ricinolja i håret efter att ha läst att Carolina Gynning använde sig av det.
 
Februari
 
1: Fick hjärnskakning i Hallstahammar under en handbollsmatch. Ledde till att jag skrev svenska nationella med hjärnskakning, snurrade till några gånger under uppsattsskrivningen och slocknade till, dock gick det bra. // 2: Var tillsammans med Matilda i Göteborg hos min syster. Var bl.a på Göteborg horse show och Universeum.
 
Mars
 Klippte av mig håret
 
April

1: Var på många Guif-matcher med Erika // 2: besökte naturhistoriska med skolan // 3: Jag var grym på kemi och fick mig en 140 säng // 4: solen började visa sig så jag kunde gå med solglasögon // 5: kollade på wermland forever då André var med.
 
Maj
 
1: Avslutade seriespelet på en bronsplats // 2: Sprang vårruset med skolan och var riktigt nöjd med springturen // 3: tillbringade en natt i Johannas segelbåt tillsammans med henne och Sally, en start på sommarkänslan
 
Hade en ganska deppig och stressig period till denna månad, tappade mycket hår och grät mig ofta till sömns..
 
Juni
 
 
1: Niornas lunch och avslutning, mycket känslor.. // 2: Spontantur till Parken Zoo med Matilda // 3: pannkaksfrukost med Bella // 4: Fick klasströjorna // 5: avslutningsmiddag med klassen på världshuset // 6: min klass mötte lärarna i volleyboll, och förlorade på målsnöret..
 
Juli

 
1: Turkiet, mamma och jag // 2: drink i turkiet // 3: Åt mycket kyckling döner // 4: Mycket party med min älskade syster på bargatan i Turkiet // 5: Tog mysiga ridturer i solnedgången med älskade Chanel ensam och med en partner, aldrig älskat att sitta på hästryggen så mycket som då // 6 & 7: överaskningsfest för Pontus
 
Gjorde min absolut bästa resa någonsin än så länge, och den var tillsammans med min familj. Vem kunde tro att man kan ha så roligt med sin familj?
 
Augusti
 
1: Var på lite partaj med de gamla goda vännerna // 2: Drog en spontantripp till Göteborg. Besökte Liseberg med Fia och Matilda. Även Anna hakade på Liseberg!
 
Började även gymnasiet och träffade de vänner som idag får mig att överleva skoldagarna.
 
September
 


1: Innan Insparken hemma hos Enna // 2: Började dricka kaffe latte med chokladsmak // 3: Besökte min underbara vän Olivia i Nyköping // 4: Fick min MacBook Air
 
Oktober


1: Halloweenfest på vikingarvallen // 2: köpte massa take away latte med evelina // 3: Åt pannacotta med hallon och passionsfrukt med Johanna gång på gång // 4: skrattade otroligt mycket åt den här videon med mina klasskamrater // 5: tog höstpromenader // 6: fikade ofta
 
 
Deppade bort mig totalt och letade efter mig själv. Hoppas att jag hittar mig själv nu när skolan börjar igen. vill så gärna må bra ! Dessutom märkte jag då hur mycket jag behöver mina vänner för att klara av vardagen !
Black-and-white-depression-hate-myself-favim.com-515869_large
 
November
1: Snöovädret började men jag och Amanda trotsade stormen // 2: Fikade och gjorde skolprojekt // 3: Kollade sista Twilight filmen med Evelina // 4: Åt gott i Göteborg för att fira min storasyster
 
December
 
1: Byggde mitt första pepparkakshus tillsammans med Evelina // 2: Firade julafton och fick massor av fina saker //3: Tog hål i naveln //4: Ser fram emot ett nytt år med nya möjligheter, och ett gladare år för min del !
 
Hoppas att alla får ett underbart 2013!
Jag ska göra mitt bästa för att le så ofta jag kan och göra bra ifrån mig, inte bara i skolan, utan även på handbollsplanen, på hästryggen och bland nära och kära !
 
 
 
 
 


TjockaJag

Härlig blogg!

Svar: Tack så mycket !
AmandaNystroom

2013-01-05 / 18:06:39
BLOGG: http://tjockajag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback