- The sky is blue and the beach is waiting for you

Hej otroligt varma onsdag !
Haft en otroligt skön dag, som vanligt här borta i karibien. Imorgon strax innan två lämnar jag hotellet. Jag som alltid brukar längta lite efter min säng och den svenska maten men här skulle jag mer än gärna stanna en eller flera veckor till. Åker dessutom gärna tillbaka till samma hotell nästa år också. Det är ovanligt för mig !
 
Igår gjorde jag entré på dansgolvet, riktigt härligt och fick in min fest-turkiet känsla från i somras. Dansade som aldrig förr och hade mer än gärna haft mina vänner runt mig då !


matilda

sv: Nej tyvärr.. skulle väldigt gärna vilja ha det men jag har tränat när mamma jobbat så slipper jag betala och sen har jag betalat några gånger också just för att träna under lovet :)

2013-02-28 / 11:39:58
BLOGG: http://josefsssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback