- Ungdoms SM i Enköping

 Denna helg har tillbringats i Enköping, och som sagt för USM steg 1. Insattsen räckte inte till genvägen direkt till steg 3 utan vi måste ta oss igenom steg 2 först. två förluster och en vinst. Jag spelade som bäst i sista matchen, men jag har mera att ge. En halv höft gör att jag inte kan gå ''all in'' på mina inhopp från kanten som jag är beroende av. Kändes skönt att avsluta med vinst, för hela laget hittade varandra mycket bättre i den matchen och det känns så värdefullt inför serien som drar igång nästa helg. Hoppas vi har kommit igång till steg 2 så vi kan gå ytterligare ett steg iår !
 
Nu väntas en veckas handbolls vila för mig och får därför se om jag spelar i helgen eller om mitt lag får åka till Vadstena utan mig !
 

sm förra året
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback