- wermland forever - serien som gör karlstad lite snyggare

I söndags kväll möttes jag för förstå gången av en reklam om ett tv program som jag tidigare inte visste om, wermland forever heter det. det var inte det nya programmet som verkade intressant utan grejen att jag såg André där på tv rutan, haha, blev helt paff, så ja den 10 april, 22.00 sitter jag framför tv:n och kollar om han gör succé eller gör bort sig ;)

André och hans kompis umgicks med min syster och ella en sommar nere i sölvesborg för några år sedan, dom gled runt på sina moppar utanför vårat hus, mamma fick även hjälpa honom att komma in på hanöhus, haha.

(hans storebror är christian wilhelmsson, chippen)




Victoria jönsson

Haha,det kom jag ihåg!! Vad e det för program han ska vara med i då?? :) ❤

2012-03-29 / 08:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback