- ♥

Sitter med hårinpackning i håret, min mor köpte den hos frisören åt mig när jag klippte mig så den ska nog vara bra.

Kom hem från stallet för ett tag sedan, åkt i bilen påväg hem glad dom sista två gångerna även fast det varit dressyr. inte bara dressyr utan har ridit Grappan också, men det klickade väl mellan oss någon stans på vägen i dressyren. kul med komplimanger också som får en att rida ordentligt och känna att det kanske är bra ändå, driva en frammåt liksom.

att dessutom fortfarande ha glädje kvar från hoppningen med chanel i söndags är underbart. hon gick som en klocka om jag inte redan skrivit det. hoppade som aldrig förr och lyssnade även om benen ville springa sin väg. inte ett dugg tvekande. vi har bara hoppat lågt på senaste tiden men avslutade söndagen med ett hinder på 90cm för att se om hon var tillbaka och det var hon ! kärlek till min ridning just nu ♥♥♥



jag och grappan - klubbmästerskap i hoppning - 2010




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback