- i do everything for you my sunbeam

Gårdagens kväll spenderades i min systers lägenhet med henne, matilda och fisnik, vi roade oss som sagt med melodifestivalen till en början, åt mat och snackade. Vi roade oss senare med charader, haha jag har inte skrattat så mycket på länge. Jag och matilda trodde vi förstod varandra bra men oj vad dåliga vi va... vi försökte ta revanch flera gånger men lyckades inte så super bra mot alex och fisnik som va grymma ! haha

Mitt sportlov har varit jättebra. Det har varit både lungt och roligt med saker att göra nästan hela tiden. Nu är det söndag och klockan står på 06.30, jag har ångest över skolan men det glädjer mig att jag knappt har någon läxa till denna vecka om jag jämför med matilda som hade ett antal och någon redan till imorgon...

Nu ska jag fixa mig och sätta mig framför tv:n och njuta av dom sista timmarna av lovet med en varm choklad !

kärlek♥


grodan från universeum får stå för bilden !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback