- prao

känns som om jag inte bloggat ett vanligt inlägg på jätte länge ..
men det är väldigt mycket i skolan innan sommaren och betygen.

Men igår blev jag iallafall klar med stånggången och mejlade in den, nu har jag någon kemi kvar till måndag så får se när jag gör den.

Prao ...
Ja den här veckan praoar hela åk 8. Det var än jävla massa strul med det där för min del och massa krångel hos syo konsulenten, eller vad det heter?  Men någon dag innan helgen för denna vecka gick jag och mamma till grannen så skulle hon kolla på ett hotell och resturang, men dom hade så fullsmetat så dom inte skulle ha tid och lära mig och då gick hon till jöns jacob istället.

Ja så där praoar jag, och som jag inte visste innan hade det caféet lagt ner och istället har dom byggt friskolans matsal där så ja, haha inte så väntat och såg väl fram emot det sådär. Men nu trivs jag jätte bra och det har blivit så himla fint! vissa av ungarna är verkligen supersöta, nån ba du ser ut som en tonåring så typ 19 år, haha ^^ söt sen ba vad fina thights du har och när jag hade bytt om till mina vanliga kläder kom en tjej till mig och sa gud va snygg du är, haha om man blir glad :)

Ja jag får iallafall diska, duka, pynta lite med blommor, 'servera' maten, lägga fram sallad och sånt i skålar osv och städa lite :)

(idag va kungen i mariefred, haha )

PUSS



Amelia

Fett skönt med prao ändå! ;)

Min förra kommentar kanske inte kom fram ..? haha, men iaf, tänkte bara vilken mail jag ska skicka headern jag gjort till? så du får säga vad du tycker och så om den :)

2011-05-25 / 20:41:21
BLOGG: http://amelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback