- nians skolfoto

gissa vad som låg i brevlådan när jag kom hem idag då..
Jo, nians skolfoto. Det bästa är ju att man alltid blir så nöjd och glad när man vet att det kommer i den nya skolkatalogen efter sommarlovet. Det är den där känslan som är så fruktansvärt underbar!

jag ska inte göra annat än att bjuda på det, men skratta inte.

mobilbild, så blev det ena ögat typ svartare när jag tog kort på kortet? :s


sen blir det ju inte bättre av att stånggångsarbetet kommer dra ut på hela höstens arbete. Skiten ska jobbas om, jag som satt dagen innan hela natten kändes det som för att bli klart, men då sätter dom inte betyg på det arbetet som vi lämnade in annat än preliminärt. VÄRT!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback