- fredagen

gårdagen var nästan lite ovärd. lek, lunch, film, film. så allmänt seg.

på kvällen åkte jag upp och red chanel. hoppade ett litet hinder på volt. hon laddade onödigt mycket för ett kryss, ja hon var galen. och hon blir ju aldrig trött heller.. kul när man hoppar mindre kul när man travar av och vill att hon ska gå lugnt och stressa ner..


sånger i matsalen till julorkestern, standard sådär innan jullov

 
ponnyn låg när jag kom så satt mig och gosade lite med henne


lite bilder från mitt senaste jag,
jag måste bli bättre på att ta bilder har jag märkt, man missar så mycket saker som borde hamna på bild.





 



michelle bergström.

Gud vad gott det ser ut på den bilden med kladdkakan o grädden o de. :)

2011-12-18 / 17:44:41
BLOGG: http://michellebergstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback