- lördag, söndag

underbar gårdag!
först ut och springa med sally, snacka lite och känna stödet jag behöver för att fortsätta springa istället för att gå, haha. efter det så fixade jag mig och hämtade erika och vi tog oss ner på stan och åt glass och förvånade oss över alla folk som hade hittat till mariefred. det va till och med kö in! sen va vi på landet och träffade några, sen tvättade hon min moppe för att vi sen skulle ta en raggarrunda. haha. sen åkte jag på kräftskiva och skrattade som jag brukar göra hos Lager och åt efterrätt. hämtade erika och åkte till åker, träffade massa människor, bleb förföljda av olika moppegäng som aldrig sätt tjejer på moppar förut. träffade massa nya vänner och tog oss hem och tankade och åkte ut mot amanda, men där åkte vi ifrån igen och ner och hörde konserten på världshuset och såg att det var där man hängde den kvällen! något sånt, kul hade vi iallafall!

imorse skjutsade jag henne till konsum
sen drog hon till grönan och jag kände mig halft död, gick med mamma till lager för att hämta bilen. men blev ganska snabbt hem för att hämta den glömda bilnnyckeln. haha
sen la jag mig och kollade på film med nybakade chokladmuffins!

vid maten kollade vi på matchen malmö spelade mot milan, och man trodde ju att malmö skulle åka på stor stryk men nejdå, dom förlorade med en boll på straffar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback