svar på kommentar

KommentarTid 
Moa  (comhem.se) om konfimation !:
hur gör du för att få sån fin frisyr?
Grym blogg!! ^^
<3
IP:

tagit bort epost och ip adressen .

SVAR: tack för att du gillar bloggen och mitt hår ^^ =D
          först plattar jag det så gått det går,
          sen så tuperar jag med en vanlig kam och har i lite 
          spray och gör det så som jag vill ha det
          sen så sätter jag i lite pulver som typ får håret att stå
          upp och sprayar en sista gång, hehe
          kan inte förklara bättre ^^  haha


          det är iallafall det här pulvret och sprayet jag använder:
          
                           

p u s s o k r a m <3


Moa

Tack!

2010-09-14 / 15:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback