polen på fredag !

Idag är det val till riksdag,landsting och kommunfullmäktige för den som inte visste !

får se om det blir syrra o marcus som hämtar mig här i älvsjö eller om mamma hämtar mig i södertälje hamn om jag tar pendeln, men marcus o alex lynade ju stora bilen så tycker dom kan hämta mig,haha ! :)
fia tar pendeln till stockholm c och sen vidare till strängnäs istället eftersom hon ska fira sin mormor, som tydligen är lika gammal som min (h' hehe


OCH DET ÄR BARA 5 DAGAR KVAR TILLS KONFAN ÅKER TILL POLEN ! NICE :D

pussarokramar!


ph;bild från förra året när jag o fia bodde hos hennes pappa :)<3


ph;bild från förra året när jag o fia bodde hos hennes pappa :)<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback