- ett snäpp bättre än dom andra

- vet att jag sugit på att blogga nu ett tag, men vad ska jag skriva?

iallafall har sally sovit här torsdag till fredag. Skolan igår va lite seg men helt okey, hemkunskap och baka grahamsbröd som jag skulle tagit hem först och ätit men slutade med att jag ville bli av med dom och alla älska dom!  slutade med glass för min och sallys del, duktiga som vi vart!

fick lite bilder av vicky på posten igår som maria tagit på oss i somras när vi red osv !
lägger kanske upp några sen! 
thanks ♥

ska nog åka till skärholmen med syrran o marcus och kolla julklappar idag.
nu blire frulle, puss

och jag tror jag gick i sömnen upp till min säng igår...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback