provet flyttat till imorgon !

kom nyss hem från handbollsträning och imorgon till söndag ska fia bo här :)) <3

ja provet är flyttat till mattelektionen imorgon för jan va inte här idag så hade dubbelt matte så på mattelektionen imorgon har vi prov. jaja det posetiva är att jag hinner träna mer , villket jag måste göra nu.
prov på växtfysiologi vet jag inte om de e min starka sida hehe , cellulosa  o allt sånt måste jag lära mig .
och på måndag ska jag lämna in en sammanfattning på jorden i so:n - geografin och hoppas att den är bra haha
och på måndag ska jag även göra klart robinsson berättelsen på svenskan , senast tisdag nästa vecka skulle typ lärarna ha skrivit klart dom sista omdömerna för i år !
hoppas att de blir bra , har nog iallafall blivit lite bättre o så i engelskan och för huvud taget !

nu måste jag plugga biologi och engelska läxa till imorron ,puss <3

oj lite suddig pga mobil bild !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback