kom nyss hem från klubbholmen

ja det har varit en riktigt skön dag, skolan till kvart i 3 pappa hämta mig vi fika ute i solen på anna på torget, riktigt gott med en kall coca cola och kladdkaka sen vart det hem byta om till bikini under och åkte ner på stan med mamma och vi kollade en sak sen kom sally ner och mamma åkte hem så gick vi ner till bryggan sen ringde johanna mig o fråga om jag ville me ut på sjön och sally fick oxå hänga med så vi åkte ut till klubbholmen med johanna vid 6 tiden och kom hem nyss ! sally har massa bilder som jag ska få på ett USB minne så dom kommer in när jag fått det ! <33
ett stort pluss till er som orkade läsa haha !
och ni får inte glömma kommentera !!
och ska snart kolla någon typ film på tv med mamma och ringer matilda imorgon
och ska se om hon hänger med till stallet imorgon eller får mamma göra det ;)

puss <3

gammal bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback