för varje dag som gått o alla stunder vi fått

idag ska det regna och åska men tidningen säger 20-25 någon liten regnskur och sol .
får se vad det blir, jusst nu är det iallafall bara 10 grader.

kom precis ut från en dusch, gillar inte riktigt att duscha på morgonen men man vaknar iallafall
till om man gör det, idag typ klockan 08.00 ska jag till tandläkaren och det gillar vi värkligen inte,
hatar tandläkaren, aldrig haft hål men ändå tänk om man skulle få då kommer jag typ dö ! ;o
men iallafall ska pappa följa med, haha
missar gympan eftersom vi har de första lektionen ..
kanske inte hela men kan iallafall inte vara med :/

nu måste jag få något i magen för nu känner jag nog hungern för igår kväll,
åt inget då eftersom jag inte brukar vara hungrig på tisdagar hehe

jusste igår red jag och matilda, vi red unghästrundan, eller kanske ?
det va iallafall meningen men ah haha
red i 30 minuter skritta i skogen o travade lite på vägen iallafall så har dom
fått urgulliga kaninungar, dom har inte öppnat ögonen än och dom kan typ inget annat
än att kravla men hur söta som hälst :D <3
kanske hålla nästa vecka ? ^^

puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback