det va ett tag sen jag hissa o dissa



jag hissar elektroniken i sig asså elen dårå !
pappa fixade nytt proppskåp idag o stängde därför av elen ex antal timmar
och seriöst inget funkar ju !
kylskåpet tillexempel, maten blir lixom förstörd tv:n inga lampor och så vidare!
skit jobbigt ska ni bara veta och datan funkar att sätta på men lixom rautern funkar
ju inte då o då finns inte internet osv ..
inte för internet va hela världen jusst nu då men det blev lixom typ helt dött :o

så jag hissar elen/elektroniken !



att om t.ex jag plattar håret ''lockar'' det sig efter ett tag om jag går ut ..
det suger, varför kan det inte bara hålla sig platt tills man duschar?
man förstår ju kanske att det lockar sig om man går ut i ösregn men för
mig räcker det typ att gå ut ett tag, eftersom det är fuktigt i luften !

så jag dissar att inte plattningen håller längre !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback