Day 15 – Your dreams

hmm, mina drömmar.
har ganska många olika drömmar om hur jag vill leva i framtiden, först har ju ganska många den där om att bli rik, leva lyxliv, vara kändis drömmen :p jag vill kunna åka utomlands när jag känner att jag behöver det leva lyckligt familjeliv, inte jobba för hårt ha underbara barn.. det är väl typ framtids drömmar?
i dagens läge vill jag ha häst, kunna åka ut och tävla och göra det jag vill göra och trivs med helt änkelt älskar att göra, spänningen innan, kärleken till djuret som väger 1000 gg mer än du själv att göra det du ber den om :) mina vänner är en dröm som redan är sann ♥


Frida

Fin blogg du har:D

2010-12-30 / 15:29:29
BLOGG: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback