Shoot out the lights

 
Det som borde vara söndasinläggen kommer redan på en tisdag. Veckan har knappt börjat. Känns som om jag inte har några läxor samtidigt som jag drunknar i dom. Amanda för ett år sedan håller på att gå i ide tidigt iår och i mitt ide är allt mörkt. Just nu finns det ingen ljusglimt. Det enda som kan hjälpa nu är att slå igen ögonen och sova bort de dåliga tiderna och komma fram när de bättre är tillbaka.
 
Inte heller är det någon bra idé. Undertiden lastas nya uppgifter på hyllan dag för dag och väntar jag för länge kommer hyllan att gå itu och rasa. Och vi alla vet att det inte är lätt att bygga upp den igen..
 
All cred till er som orkar hålla humöret uppe! Finns det några tips på hur man lyckas?


Anonym vän

Tips för att lyckas hålla humöret:
* Ta hjälp av dina vänner, dem finns där för dig och vill hjälpa, lyssna och ge råd. Tillsammans kan ni klara allt! Kärlek är den bästa medicinen.
* Försök hitta de små sakerna i livet som är roliga. Tillexempel den där extra goda latten med tjejerna, eller den där mysiga pluggdejten, eller kanske den där galna kvällen med lite för mycket alkohol. Våga säga ja till saker som du egentligen kanske inte hade gjort. Så ska du se att många nya minnen kommer att bildas.
* Fortsätt vara den du är, för du är bäst. Glöm aldrig det.

Många stora och varma kramar //En som kan alla schlagerlåtar.

Svar: Du är för härlig och full av kärlek <3
AmandaNystroom

2013-10-01 / 20:50:44
Nelly

du kan vara med mig <3 då är man glad

2013-10-02 / 09:15:48
Carina

Du är inte ensam om att drunka i plugg, saknar dig vännen!

Svar: Saknar dig också!
AmandaNystroom

2013-10-02 / 09:33:51
BLOGG: http://carinasvensson.blogg.se
felicia

så fin bild :)

Svar: Åh, Tack så mycket! :)
AmandaNystroom

2013-10-02 / 18:44:26
BLOGG: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback