Göteborgs weekend

 
 
 
Hade en underbar helg med mina sköningar. Vi gick i shorts under klarblå himmel i Göteborg medan regnet och blixtrarna nådde marken här hemma. Sjöng i takt till Håkan Hellström på gatorna och på spårvagnarna. Mina nära fick möta mitt andra jag, (min storasyster) som har en väldigt stor plats inom mig, min syster → min förebild. Kunde inte bli bättre, vi fick även in lite smånagg för vi tycker om varandra alldeles för mycket ibland.. ♥
 
Är så glad att jag har dessa underbara tjejer. De får mig att skratta och le, bli arg och irriterad, få mig att släppa ut tårar för att jag är så glad och samtidigt för att jag är så ledsen, de lättar upp trycket så att jag mår bättre. Det är det man ska ha vänner till. Kunna visa alla sina sidor för att sedan lära känna varandra ännu bättre.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback