tips inför 2013

Mitt tips för att göra det nya året så bra som möjligt:

Att tänka positivt,
''When you focus on problems, you’ll have more problems.
When you focus on POSSIBILITIES, you’ll have more OPPORTUNITIES.''

Nytt år, nya möjligheter. Våga satsa på något du är bra på. Ta vara på de vänner du har, de är dem som kommer att stå på din sida när du har motgångar samtidigt som dom kommer stå där när du gör framgångar och glädjas med dig. Det är det vänner är till för. Va mot dom som du vill att dom ska vara mot dig!

Jag tycker även att det är viktigt att våga testa nya saker. 365 dagar av ett nytt år väntar. Våga sticka ut och visa vem Du är. ''Du föddes som ett original, dö inte som en kopia''. Ett citat som för mig säger otroligt mycket. Du måste inte vara som någon annan för att bli accepterad.

Börja planera dina drömmar. Skapa något att se fram emot. Ha något att kämpa för. Jag har så otroligt mycket drömmar. Jag vill till så många olika ställen i världen och för att få uppleva dessa har jag redan att börja samla pengar. Du kanske har andra, Vad kan Du göra för att vara en bit på väg att uppfylla din dröm? Det är du som kan göra drömmen uppfylld och det är du som kan hindra din dröm!
 
     



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback