Sista minuten packning

 
Blekare än någonsin en sen-sommar tar jag mitt pick&pack till Arlanda inatt.
Den turkiska solen ska ge min ovantligt bleka sommarhud lite färg under en vecka. Jag ska suga in varenda minut av ledighet. Ska ladda upp alla batterier efter att ha jobbat som en idiot hela sommaren. Sedan är det tillbaka till vardagsrutiner och skola när planet landar på svensk mark igen.
 
Nu ska jag köra min sista minuten packning. Klockan är ställd på 02.30 !
 
xx,
 
Amanda


Vicky

OMG du har klänning! :0 snyggt!
Ja du har verkligen jobbat som en idiot!
Gött att åka till solen, du kan väl höra av dig när du kan, puss!

Svar: haha jaa, har fler än en till och med!! ;)Vi kan ju skriva när jag är där, och ringa när jag kommer hem ! När börjar du skolan?
puss
AmandaNystroom

2013-08-13 / 21:41:22
BLOGG: http://victoriajoensson.se
Silvia

Så fin du är. Jättefin blogg tjejen. Kolla gärna in på min med :D

Svar: Tack så jätte mycket! det ska jag göra :)
AmandaNystroom

2013-08-14 / 21:00:51
BLOGG: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback