- höstlov, halloween

I onsdags var det dags för halloweenfest på vikingarvallen, gick dit med mina underbara vänner från klassen och hade en bra kväll och natt. Hemma i sängen vid halv fyra på morgonen för att dagen där efter ta mig in till stockholm och hälsa på vicky som var där med en kompis från blekinge och hälsade på kompisens syster.
 
Onsdagen, Halloweenfest
 
Torsdagen, Stockholm
 
Tisdagen, Eskilstuna
Kan även berätta att jag på tisdagen tillsammans med Sally och Evelina besökte Tuna Park för att hitta utklädnad till mig och Evelina. Det tog oss fyra timmar att komma dit ( vi hade en fika paus i väntan ), efter att ha missar första bussen och sen missar andra tåget med någon minut. Så vi kom fram vid fyra tiden vilket ledde till att vi tog en middag tillsammans där ! mysigt
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback