- plugg helg, allt ska prickas av !

denna helg ska bara bestå utav plugg har jag bestämt. skulle börjat redan igår då jag köpte mig en godispåse som skulle ta mig igenom alla läxor men som jag visste kom jag hem och gjorde det mesta som inte har med skolan att göra och oroade mig för mitt gymnasieval sedan var det hockey med plockmat som stod på schemat. men iallafall kan jag glädja mig själv med att jag för tio minuter sedan mejlade iväg en idrottsläxa, så nu bockar jag av den från listan. nu ska jag rensa hjärnan med hjälp utav en promenad med min mor för att sedan sätta igång med debattartikeln och där efter det ena och det andra.

kan även meddela att min morgon har bestått av lite mera godis, varm choklad med grädde och ett avsnitt av wermland forever och greek. även kollat gamla utlandsbilder med mamma på tv:n. puss


vill ha sommar och bli av med allt plugg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback