- dag två

ännu en praodag avklarad eller vad man ska säga. ätit lite av det vi bakat för att hålla hungern nere till halv tre druckit coola räknat till 1155 och skrattat, osv. dagen har varit skön, allt rullade på och anna och jag har hittat snitsen på allt alla börjar väl undra om vi brukar göra allt vi gör, ja det är jobbigt att vara bra ibland...

så jävla kul, måste dela med mig av ett av dagens skämt.
anna och jag ska ta golfbilen ner till skolan och lämna något. det va en tjej som hade kört med den innan och ah parkerat den osv. vi ska köra iväg och våran första kommentar är typ såhär:
- vad fan har hon gjort med bilen? den går så sakta.. :o
när anna ska dra i handbromsen för att vi ska in med sakerna i skol köket märker hon att vi kört med den i. fyfan vad vi skrattade, vi trodde inte man kunde köra med den i, haha. och sen när vi testade höll jag på att köra över anna, haha.


det jobbiga nu är att man automatiskt stänger av skolan och sen när man tänker har man jävligt mycket saker som ska göras till veckan. fyfan. orkar inte, så jävla trött när jag kommer hem sen ner på träning sen somnar jag i soffan direkt, ja puss på allt.

oj vad söt jag är i mina kläder..


rätt stiliga ändå tycker jag, :)


H

Sjuuuuuukttt söt!!!

2011-11-20 / 11:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback