- ungdoms sm, dag två

idag har vi skämt ut oss lite till. inge konstigt alls.
agen började ju väldigt fint med att jag fick en nyhet klockan åtta om att jag ska stå i mål hela dagen. jo, sådär jättetaggad va jag ju för det. menmen, erika hade ont i knäna sedan igår då jag hoppade in i andra halvlek, stackarn. jag tycker dock jag passar mycket bättre i ett mittförsvar än i målgården, men det är rätt kul ibland.

är mycket mer taggad för seriematcher. usm för 95or blev ingen hit. kommer nog bli bättre nästa år då vi kör i vår egen årskurs. det va iallafall en kul grej att prova på.

blev iallafall matchens lirare i första matchen, även fast jag stod i mål, konstigt men sant.

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback