- Tisdag


fin bild på mig och fia idag

Tisdagen har varit skön som vanligt. endast lite redovisningar och läsning på svenskan, disskussion i helklass på samhällskunskapen, bild och gick igenom saker om nationella provet på engelskan sen va den skoldagen avklarad.
fick även mvg- på min so och har fortfarande ingen speciell läxa. rätt okej.

var även duktig och var väldigt trevlig när jag ringde och beställde möten för sponsring. så nu väntar vi in fina möten på torsdag och på tisdag nästa vecka.

ikväll är det handbollsträning, kommer en amerikan o kollar och sen får jag ta mig ett snack med min tränare för tänker inte tillbringa dom viktigaste och svåraste matcherna i ett mål. jag måste stå i ett mittförsvar, det är där jag hör hemma.. vi kanske losar seriesegern på grund av detta... puss


Ellen

Jätte bra blogg och sjukt fin header du har:)

Du har mycket bilder på hästar, så jag antar att du älskar ridning. Men har du en egen häst, isåfall vad heter den?

2011-11-29 / 15:14:52
BLOGG: http://albiiihns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback