- Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv

Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv
Dag 2 - 9 saker jag gör varje dag
Dag 3 - 8 saker som irriterar mig
Dag 4 - 7 rädslor
Dag 5 - 6 sånger jag tycker om
Dag 6 - 5 saker jag inte kan leva utan
Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9 - 2 saker jag önskar jag kunde göra

Dag 10 - 1 person jag litar på

-----------------------------------------


1. Jag är nr 100 som är född 96. ( stod det på mitt band jag fick på bb )

2. Jag älskar min syster.

3. Jag gillar typ all musik. eller ja inte klassisk mosart eller något men ni fattar.

4. Jag har delat rum med min syster tills hon flyttade hemifrån. ( det va ett tag sen )

5. Jag äter väldigt mycket, HAHA

6. Jag är halv-finsk då min pappa kommer från finland.
kanske är det därför vi åker båt varje år, kanske inte.
vi har ingen släkt där eller något, mer för nöjet typ.


7. Jag tycker det är skönt att åka flygplan själv.

8. Jag har lätt för att argumentera och diskutera.

9. Jag har aldrig varit kär.

10. Jag har aldrig brytit något eller varit på sjukhus och blivit behandlad.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback