- för jag har tagit moppe kort, den ni ;)

Idag har jag varit i eskilstuna på trafikverket och skrivit AM kortet (moppe kort).
Och tror ni jag är glad nu eller? nu är jag av med allt pluggande !!
slutade provet med 58 av 65 rätt. det är 70 frågor men 5 av dom är inte poäng givande så vet inte om jag hade rätt på dom eller ej. man behövde minst 52 för att vara godkänd.

men med tanke på att jag fick prov tiden förra veckan och pluggade igår kväll så är jag gaaanska nöjd (;
och på trafikskolan har jag och matilda varit ca fyra gånger så. (:

Men nu tycker jag synd om matilda som får sitta på körskolan själv när hon kommer tillbaka från kroatien.
Och jag kan säga att jag inte ens är lite avundsjuk på att hon sitter i ett land som är varmare än mitt.

När jag kom hem så träffade jag linnea och vi gick och åt kulglass i kiosken vid midsommarängen som vi såg hade öppnat när vi sprang igår, sen spelade vi tv spel när regnet tog över staden ett tag.
imorgon ska vi ut och springa och sen ska jag rida och packa till eken cup, taggad som fasen. sen ska jag se när erika kommer hem från guif lägret, den söta saken och jag ska äta mjukglass med strössel någon dag innan cupen, hon lovade det ♥

och tack till alla som varit så gulliga och grattat mig för mitt körkort, haha så söta

 
ojojoj vad gammal bild jag hittade i arkivet, bjuder




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback