- klubbtävlingen igår!

första starten som var LD (70cm) kändes hon inte så på och vägrade faktist på framhoppningen och i vanliga fall brukar jag känna vad jag gör för fel men hon va inte på humör. Väl inne på banan var det bara att köra järnet och inte tänka på det, dåligt av mig satt jag inte igång henne innan så hon vägrade på första, sur som jag blev hoppade hon iallafall sen och hade en jävla fart runt! men i slutändan känndes hon jättebra och jag var lite mer övertygad om att nästa kunde start faktist skulle kunna gå bra, då hon hade överskottsenergie och carina vägade knappt kolla i svängarna eftersom dom hade sagt att det va halt och med hennes energi är det inte omöjligt att halka.. ♥

andra starten som va LC (80cm) hoppade jag bara fram en gång på oxern, lilla och på räcket. hon kändes jättefin och hela banan gick super till jag kom fram till samma hinder som på KM:et (senaste tävlingen) fasst den här gången va det en oxer, hon stannar exakt som förra gången på samma höjd m.m och jag landar på fötterna emellan bomarna och ingen bom ramlar, haha förra gången ramlade jag oxå av typ snyggt (y)

♣ peace

 
  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback