- en vän är en person som kommer när andra försvinner

inte haft blogglust eftersom skärmen på datorn inte går att se, men det funkar om man kopplar in den till en tv :s
så nu sitter jag i vardagsrummet på stora tv:n och har hemmabiosystemet ikopplat, spotify you know så ska jag baka chokladmuffins fia tipsade mig om ! bäst för henne att dom är goda !! haha

stereon till handbollen fick vi i tisdags eller det va då vi använde den första gången :) aazuum
bara en skiva än sålänge men får väl fixa den andra till matchen på lördag om jag hittar några bra låtar, måste ju nästan ha ra ta ta och arash-glorious, vm låten med på lördag men kan inte bränna skivan förens alla låtar som ska vara på den är på, eller hur man säger?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback