ungdoms sm, dag 2

mariefred vs bolton
tyvär vet jag inte vad ställningen blev, lika i halvtid sen vann dom
med något mål så vi måste ju ha spelat skit bra!
matchens lirare: ellinor olinder ( 9a )

mariefred vs AIK
ja förlust med ganska mycket tror jag ändå vann bolton över dom igår så
vi kunde ha slagit dom om vi gett mer !
matchens lirare: amanda nyström, jag ( mitt försvar, gögerkant anfall )
men fick nog den pga försvaret.


massa dåliga bilder, tyvär eftersom det va inomhus och ganska svårt
att ta bra bilder i en idrottshall.

om vi förtsätter såhär kommer vi defenitivt kunna matcha lagen i serien,
så kanske inte kommer näst sist i år. HAHA

MATCH
på söndag mot lindesberg?
i lindesbergs arena, låter stort ^^ ♥

bilderna...









lite kul bild när jag hoppar typ helt cp









om man går upp innan 6 måste man ju få sova :)






puss



fiamurakas

sv;

i mfred har vi träffats. :)

2010-10-24 / 16:24:48
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback