musiken strömmar ur högtalarna ♥

hög musik och fysik bok funkar inte riktigt ..
fysiken vill inte in, musiken tar över, tänk om inte musiken hade funnits..

ligger här i sängen med världens hosta och på ena örat är jag typ döv eftsrom jag varit sjuk typ? och funderar på om jag ska träna, känns skit ju inte tränat på över en vecka och match på lördag, nej jag MÅSTE träna idag, för jag MÅSTE spela match på lördag, första serie matchen för säsången ju!

nu måste jag läsa fysik till imorgon och sen är det ju spanska prov nästa vecka, och min matte diagnos idag vill vi nog inte tala om? :o aja hoppas jag får tillbaka den såfort som möjligt!


ph; laget på irsta blixten, minne♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback