Finland (y)

massa bilder från finlandsresan men kameran inehöll nog mest egobilder på mig haha
man kan tro att jag och matilda inte hade nått liv där men vi festa hela kvällarna
och sjöng men förvänande kom vi även upp till frukosten båda gångerna ;)
så duktiga kan man säga att vi va ,badade även och spelade såklart ,sjöng karaoke
och mycket mer , men vem orkade bära systemkamera när man dansade ? !

matilda har bilder från resan på din blogg också ,  ;) 

marcus  och syrran
 

vet att jag är cool (;                                              matilda :) <3
 











sista kvällen innan vi gick och dansade o sjöng drev vi lite med
kameran vett ni , haha

tryck för förstoring

  
  

nej nu orkar jag inte lägga in fler haha :p
hade iallafall riktigt roligt vill jag lova ;D <3

PUSS (L)



Circe

Sv: Men det är ju i sverige den är :P I bohuslän där mitt sommar ställe är! Hjäälp!

Aaah, det äär verkligen tur att vi bara har en sjö! hahaha

2010-03-17 / 18:51:15
BLOGG: http://circevarmittnamn.blogg.se/
Circe

Sv:Hahha, jaha! :P

2010-03-17 / 22:06:40
BLOGG: http://circevarmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback