inget stoppar oss nu

har precis ätit klart o innan det duschade jag , känner mig inte fullt frisk
men har inte feber , konstigt , vet inte riktigt va det kan vara men får hoppas att
det är lver imorgon eftersom jag ska flyga imorgon <3

fick massa fina paket igår så som :

* brittney spears perfymen , midnight fantasy :D finns ingen som luktar godare ,haha
   med massa saker till som body lotion osv.

* större minneskort till mobilen ;) orka köpa själv eftersom de kostar 500 xd

* as skön morgonrock från gina :p

* rosa rese plattång

* kläder

* pengar/presentkort

* smink

och massa mer fina saker <33
tack så mycket !

-----------------------------------------

nu ska jag se till att flytta allt från gamla minneskortet till det nya
så jag har ett större nu när jag åker <3 (:
måste börja packa nu snart och fixa en hel del , men orkar värklien
inte :((( <3333

bild från förra vintern i blekinge <33

sakna lilla sötisen :'''''''''''(( <33333

iår blir det väl rida morris och chikitita hehe <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback