Svar på kommentar - Jobb

 
 
Fick faktiskt denna fråga igår angående mitt jobb. Jag tror faktiskt aldrig att jag skrivit vart jag jobbar utan bara nämnt att jag jobbar och hur bra jag oftast har det. Så tänkte faktisk svara på denna fråga nu!
 
Jag jobbar på Gripsholms Slottspaviljong i Mariefred där jag bor. Det är en resturang och café. Vi har bara säsongsöppet och är därför perfekt för mina träningsfyllda veckor nu när vardagen är sig lik igen. Jag jobbar som ett "allt i allo". Står i kassan, enklare servering, diskar, hjälper till i varmköket och står i kallskänkan (gör smörgåsar, sallades osv). Vi har även en tillhörande kiosk vid midsommarängen där vi har glass, korv osv.
 
Jag började jobba här förra sommaren tillsammans med min kompis Erika. Med lite hjälp av min systers namn fick vi provjobba och sedan fick vi jobbet! Trivs för det mesta som fisken i vattnet bland all mat och fika. Och under en sommar skrattar jag för ett helt år.
 
 har tyvärr inga bilder på resturangen..
1: Alexandra innan jobbet, tuff natt // 2: Alex som tar igen på sömnen // 3: Frida, insatt i Team Mariefred (wille) // 4: Johannes svenska // 5: Jag på cykeln mellan resturangen och kiosken // 6: Erika när vi tvättade glassboxen //



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback