Fotolektion

Skulle leka lite med olika ljus på fotolektionen idag och ta porträttbilder. Över ser ni Nellys medljusbilder på mig.
 
Sitter just nu på min engelska lektion. Försöker begripa mig på hur jag ska kunna hålla ett tal om "sveriges utveckling från absolut monarki till modern demokrati" på engelska i SJU minuter. Därefter hålla ett tal om en demokrati käpe på ca 4 minuter. Medan de svenska NP provet i 1:an låg på 3 minuter... Menmen, blir ju inte bättre av att jag gräver ner mig i det, bara att börja jobba...
 
Ikväll ska jag i alla fall träffa mina tjejkompisar och får hoppas att dom drar upp mina smilband. De brukar dom vara bra på!
 


Fia

den vänstra bilden när du ler är så himla fin Amanda!

Svar: Åh, tack, vad snäll du är Fia!
AmandaNystroom

2013-09-17 / 15:55:19
BLOGG: http://hotstuffs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback