black and white

Hemma efter en lång dag i Eskilstuna med Frida. Fick med mig några plagg hem och en tjockare mage, med andra ord har dagen varit bra! Kvällens handbollsträning och spelarmötet gick bra och hoppas att utvecklingen för det nya damlaget som är byggt på tre olika klubbar fortsätter framåt!
Plugget stod därimot i dvala idag och hoppas verkligen att jag tar mig orken och sätter mig efter skolan imorgon. Då kan jag gå ner på handbollsträningen med en ännu bättre känsla och lättnad. Tror att jag ska sätta mig och planera mina veckor bättre nu när jag faktiskt har en kalender. Lägga upp ett upplägg som passar mig. Då kan jag sätta två dagar i veckan som jag sätter mig med mina läxor och sedan inte behöver tänka mera på dom! Skulle vara riktigt skönt. Tyvärr känner jag nog mig själv rätt och jag är ingen planerare när det gäller saker jag inte bill göra, utan måste göra.


Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback