Hope for a brighter future

 
Städningen igår fick sitt resultat. Tände lite ljus, därbland mina nya doftljus med text. Lite inspirerande så här på höstkanten. Låg sedan och kollade på en film med katten sovandes bredvid.
 
Helgen har gett mig en smak av det goda i livet. I fredags var jag i Eskilstuna med Enna. Fick med mig lite småsaker och fikade. och idag har jag varit i Södertälje och handlat lite med mamma. Övningskörde hem, övning ger resultat måste jag säga. Måste dock bättra på min miljö körning. Efter det tog jag en fika i två timmar med Elin. Minns inte hur länge sedan det var vi sågs sist... Riktigt mysigt faktiskt.
 
Nu ska jag sätta mig med spanska ar-verb... Prov imorgon och som vanligt ute i sista sekunden!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback