1 Oktober

Kall dag med minusgrader, men glädjande nog är även solen framme på ett hörn. Trots det är vinterjackan och halsduk på. Kan nog ge upp skinnjackan för i år, men känner mig inte riktigt redo ännu..
 
Jobbsäsongen är över för iår och pengarna som jag samlat ihop håller jag till en början hårt i, men vi får se hur länge det varar. Sista arbetsdagen var i söndags då Erika och jag städade hela resturangen tillsammans med kocken Tuula. Åt även en fin avskedslunch tillsammans. Hoppas lite grann att jag är kvar nästa sommar, men det kommer väl aldrig att bli likadant som dessa två somrar.
 
ska äta min kladdkaka med gädde och hallon och dricka min varma choklad nu, ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback