Jag hatar att jag älskar dig

Riktigt trött på min dator på alla sätt och vis. Den rymmer ingenting.. Ska gå till Paul, datortekniken på skolan och be honom blåsa ur den. Eller han kanske har något annat förslag?

I vilket fall som helst har jag gjort allt och ingenting de senaste dagarna. Spenderat några timmar på gymmet, vilket känns i kroppen nu. Har även tillbringat ovantligt mycket tid i stallet som gjort mig riktigt sugen på en häst att åka och tävla med. Saknar somrarna och tävlingarna i stallet otroligt mycket just nu. Speciellt när handbollen står still och solen är framme och jag ser andra lyckas.
 
Några av alla bilder från tävlingen igår ↓

Min gamla stjärna, Miclas Coco Chanel på väg in på banan.
 
 
1: Isabell och Novio på prisutdelning // 2: Emma och Philippa K
 
 
De två sista bilderna också på Isabell och Novio


Lovis

Hej! Fina bilder :) Om du tog några på mig och Moycan så får du Jätte gärna skicka dom till min mejl, tack! Ha de fint :)

Svar: Tack :) jag hade bara en och den var inte så bra tyvärr.. Hade inte så många hinder att fota på i första klassen då jag stod lite längre bort :(
AmandaNystroom

2013-05-14 / 19:38:34
Lovis Green

Okej! Tack ändå :))

2013-05-18 / 13:11:43
BLOGG: http://lgridsport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback