I don't need anybody in my life who doesn't want to be there

 
 http://www.filmovin.com/_pu/158/58851752.jpeg
 
Kollade nyss sista avsnittet av Gossip Girl och som mina vänner nämnde så kunde jag inte ens föreställa mig vem som var den riktiga gossip girl. Känns otroligt surt att stå i vägsjälet för att hitta en ny serie att förälska sig i för varje gång känns det som om inget kommer att överträffa den jag nyss sett.
 
För er som är lika efter som jag i "serie älskandet" så bör ni verkligen kolla Gossip Girl om ni inte gjort det! Ni kanske föresten ska undvika det om ni inte vill fastna som jag gjorde... Flera dagar försvann liggandes framför datorn med något gott till, men jag lovar, det är värt det!
 
xoxo


Gossipgirl loooover

Vart laddar du ner gossip girl säsongerna ? 4 och framåt

Svar: Jag laddar inte ner dom! Jag streamar från Swefilmer :)
AmandaNystroom

2013-05-30 / 06:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback