- What girls want

Har tema denna vecka med tvåor och treor, huvudtemat är väl droger. Inte så jobbiga lektioner men dock lite sämre tider..
 
Gjorde en sväng hos sjukgymnasten innan skolan som jag skrev. Hon bollar nu tillbaka mig till doktorn som jag hoppas tar mig vidare till ortopeden. Gjorde ett prov på min fot om bl.a hälsenan. Den ena foten går att sträcka 20 grader mera framåt och fem grader mera uppåt.
 
Efter skolan hann jag göra klart mitt omprov på två minuter i matte.. Gjorde sedan jag en sväng till gymmet på två timmar, tränade med Evelina och även en stund med Fia. Handbollsträningen var inställd.
 
Jag som aldrig tidigare varit en frukostälskare har nu börjat älska det.
Mina otroligt fina glas med yoghurt, müsli och frukt gör det lite roligare och godare att äta !
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback