- weekEND

Söndag idag, usch, alla vet ju vad det betyder.. Började iallafall dagen med god frukost och vid halv sju tiden hade jag tänkt dra mig ner till gymmet för lite träning med Evelina. Ska bli otroligt skönt, var några dagar sedan jag stod på löpbandet och såg ut över poolområdet. Är otroligt sugen på att köpa lite snygga träningskläder också men det får vänta ett litet tag, ska först inhandla ett par nya löpskor som funkar för mina fötter.
 
Med tanke på fötter så ska jag till sjukgymnasten imorgon klockan åtta. Tyvärr har pillrena jag tuggat i mig på semestern inte hjälpt som jag hoppats på, hoppas vi kommer på något nytt att prova på nu...
 
Tumblr_mi67i8zmch1qc8do3o1_500_large Tumblr_mirl7lwkp11qabbt1o1_1280_large


MOA ~ brunetten i homs

Åh så gott det ser ut ^^ btw, var gärna med i Månadens blogg och vinn en fet länkning! :D kram!

http://homs.blogg.se/

2013-03-03 / 18:39:05
BLOGG: http://homs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback