- Lördagens guif match och tjejkväll

- Började dagen på läktaren till Guifs herrar. De mötte ett spanskt lag och trots min och Erikas stöd med tuta och allt gick det inte hela vägen hem.. Kanske även var för att Zacke satt på läktaren istället för att vara på planen?
 
 
- Efter det hoppade jag på tåget till Strägnäs med godis från godisland och sovkläder. Där umgicks jag med mina fina vänner som jag kommer närmare och närmare varje dag. Dom gör mig glad. Vi åt tacos och lite smått och gott till melodifestivalen där vi röstade på Anton ett antal gånger. Tjejsnack. Sedan somnade jag, Nelly och Evelina sist, klockan sex och sov endast tre timmar. Trots det var jag pigg och glad när jag vaknade till en stor frukost!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback