kommande köp

Nyss kommit innanför dörren efter att ha spenderat kvällen hemma hos Linnea. Vi hamnade som vanligt framför tv:n och spelade Mario i flera timmar med godis. Trivs verkligen där hemma! Tycker dock synd om dom som alltid får mig mjukisklädd innanför dörren och äter upp allt godis... haha.
 
Testade i alla fall hennes nya gel nagellack från depend med led lampa etc. Det blir nog ett av mina kommande köp. Jag har alltid mina naglar målade men så jobbigt att bättra på dom hela tiden. Dessutom blir dem så torra när jag målar om varannan dag. Gel-lacket håller minst 1-2 veckor om det målas på rätt och är då fint hela tiden, så det är något för mig som sportar och hänger i stallet!
 
http://blogg.improveme.se/ccaroliinee/files/2013/03/20130320-001745.jpg
finns bl.a på kicks för 480 :- + 80:-/st för att köpa till färgen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback