- The mind asks the questions, the heart has the answers

Inte skrivit på några dagar. Kännt mig hängig och spenderade den sista dagen innan skolan med Evelina i Eskilstuna. Känns segt att vara tillbaka i skolan, men mina vänner gör mig glad. Dock har jag ju något att se fram emot nu så nu ska jag försöka ligga i. Evelina och jag har planer på att ligga i i skolan och vara effektiva så vi slipper de sega nätterna med skola hemma som tröttar ut oss totalt..
 
Handbollen igår kändes riktigt bra, trotts att min kropp känner sig seg så nu ska jag ner på träning och hoppas på en bra känsla idag också. Tyvärr har min fot känts sämre de senaste två dagarna och det är inget positivt..
 
Känner att jag har lite bloggtorka, inget att skriva om. Så det blir lite tråkigt..
 
Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback