- Snöig tisdag

Tisdag, som de flesta vet. Men många av er kanske är i skolan eller på jobbet. Själv har jag två veckor med kort schema och på tisdagarna är jag ledig. Kan frästa lite med det, dock har jag tre prov denna vecka och två prov plus inlämning nästa vecka..
 
Idag hade jag tänkt att plugga lite effektivt en timme, sedan på något sätt i ta mig ner på stan i denna snöstorm för en fika eller lunch med Erika. Vet aldrig hur länge vi sitter där och pratar men ska hinna med att plugga och träna ikväll också.
 
Gårdagens klädsel
 
 
 


Anonym

Victoria's Secret öppnar i Stockholm! Läs mer här: http://nyheter24.se/modette/mode/737779-victorias-secret-oppnar-pa-arlanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback