- Playa Dorada - Dominikanska Republiken - 2013

Klockan är snart fem här och det är 29 grader ute och sol, helt sjukt och otroligt skönt ! Palmerna fläktar lite fram och tillbaka utomhus och reggie musiken är på, Karibien ♥
 
Imorse vaknade jag redan klockan sex, (dominikansk tid, fem timmar före svenska klockan). Så mamma och jag började dagen i soluppgången längst stranden vid halv åtta tiden och gick sedan till frukostbuffén. Resten av dagen har vi bara legat på stranden och lite vid poolen! Imorgon ska jag testa på att gå till gymmet här vid åtta tiden ! Hoppas ni har det bra i Sverige också !
 
Nu ska jag fortsätta att försöka skicka in psykologi läxan...
Puss

http://newmedia.thomson.co.uk/live/vol/0/045b212e4751ce3d71517329f108e2d8c13f5346/1080x608/web/CARIBBEAN___MEXICO_DOMINICAN_REPUBLIC_DOMINICAN_REP_-_PUERTO_PLATA_COSTA_DORADA.jpg


Louise

Hej! Skulle vara mycket tacksam om du mailade mig snarast. Har en fråga angående min blogg bara, skulle vara till stor hjälp! Och föresten, så har du en väldigt fin blogg!
Ta hand om dig, med vänliga hälsningar! :)

2013-02-17 / 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback