- Go hard or go home

Har blivit så otroligt sugen på att börja gymma, tänk att jag frestas av mina vänner som går till gymmet..
Något måste vara fel..
 
Som jag kanske skrev fick jag ett presentkort med 10 dagar på Hälsoskaparna när jag fyllde år. För att testa och se om jag trivs på gymmet. Jag har ännu inte tagit mig dit men jag vill inte sprida ut dom och gå när jag känner för det utan ha en period då jag istället tränar intensivt som jag senare vill göra om jag vill ha resultat av min träning. Så detta ska jag göra någon gång efter jag kommer hem från Dominikanska. Men redan nu på tisdag när vi har en ledig dag är planerna att jag ska testa en gång med Evelina iallafall, kolla lite på maskinerna och så.
 
 Tumblr_mf8t6prmtn1rp1lqoo1_400_large Tumblr_mi0jfkfpgh1s3qjjto1_400_large
Tumblr_mi0ffvbmz21rx4rs2o1_500_large Tumblr_mi003jrhte1s5qw8jo1_500_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback